امیر پرشیا

امیر پرشیا

امیر پرشیا

امیر پرشیا

بدون تکنولوژی

تقریبا یک ماهی میشه که گوشی موبایل ندارم اصلا خط موبایل ندارم 

اگر 2 یا 3 سال پیش بود میگفتم امکان نداره بتونم یک ساعت بدون گوشی زندگی کنم ولی حالا ... 

 

حدود 7 روزی هم میشه که مسنجرم رو باز نکردم 

 

تنها یار و غمخوارم شده همین وبلاگ که این هم هفته ای 1 بار یا 2 بار بهش بیشتر سر نمیزنم چون کارت اینترنت یخخخخخخ 

 

روزگار شاهزاده در فقارت

اعصابم خرابه

دلم واسه مادرم میسوزه 

 

خدایا کمکم کن بتونم همه چیز رو درست کنم

نمی دونم

چهار - پنج ساعتی میشه که میخوام بنویسم ولی نمیشه 

چندبار نوشتم و پاک کردم ولی از اون همه وقت گذاشتن و نوشتن فقط همین چند سطر موند 

 

اینکه به مادرم خیلی بد کردم 

 

چند روز پیش ماردم کلی گریه کرد که هر سال همچین زمانی تو خونمون سفره مینداختیم و در دهه محرم کلی برنامه داشتیم ولی امسال نه از خونه خبری هست و نه از سفره خونه  ای در کار نیست که بشه توش سفره انداخت 

 

هر سال بجز این 3 سال اخیر خوده من هم برنامه داشتم هم افطاری میدادم تو ماه رمضون هم سفره و برنامه داشتم واسه این ده روز معمولا به یه جا بود کمک میکردم و ...  امسال ... 

 

حالم اصلا خوش نیست تموم نمیشه لعنتی 

 

خدایا کمکم کن

همه چیز آرومه

همه چیز آرومه بجز این دل صاحب مرده

خواهران solomo

میدونستید 2 تا خواهر داره این solomo  خوشکل 

 

این که خودشه و خواهر بزرگست 

 

 

 

این خواهر وسطیست خشن و جنگجو 

 

 

 

این خواهر کوچیکه و لوسه ناز